“Качеството на хотелските услуги у нас е доста добро и аргумент за това е увеличеният брой туристи спрямо миналата година. Българският туристическия продукт е тема, която широко се дискутира в медиите поради простата причина, че българинът разбира от политика, футбол и туризъм. С мазохистична устременост масмедиите – тези, които разчитат на сензационни заглавия, търсят конкретни примери, с които да покажат колко е зле по нашето Черноморие. Това започва да прилича на целенасочена кампания за очерняне на туризма ни за сметка на съседите ни Гърция и Турция, където също има случаи на лошо отношение към туристи, но това не е акцент в заглавията на местните издания. Това каза Георги Дучев, изпълнителен директор на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели в предаването „В развитие”, с водещ Вероника Денизова.”
Вижте цялото интервю тук..